HAPPY music. ♫

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Petra - 16 oktober 2009 21:08

Hejhej! Nu var det ju ett tag sedan jag bloggade, det har varit ganska mycket i skolan och så, men nu har jag tid!:)


Visst är det skönt att det är helg? Jag har varit megastressad hela veckan för att det har varit så mycket, jag känner img fortfarande stressad, min kropp har inte riktigt fattat att det är helg :p Nu har jag läst ut genom dina ögon, kanonbra var den!:D Och jag har bokat lite andra böcker på biblioteket, men ingen annan har kommit! så jag har lite läs-abstinens :s


Och förut idag snöade det här :P Det är ju också en upplevelse, snö i mitten av oktober. Jag tror inte det har hänt mig förut. Det la sig inte, det hade regnat så mycket innan, men det är inte utan att man blev lite sugen på snöbollskrig. Jag längtar efter julen kom jag just på :p Det är bara typ 2 ½ månad kvar nu eller? xD Något som ligger lite närmare i tiden är New moon-premiären!:D 34 dagar kvar! Jag kan knappt bärga mig! Nåhon mer som längtar som en galning?!:D


Och jag tycker att ni ska tipsa mig om bra böcker! Helst med lite vampyrer inblandade... :p


Ha det bäst!<3

/Petra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

new moon

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards