HAPPY music. ♫

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Petra - 4 oktober 2009 16:52

Hej!;)


Idag har jag och mamma varit och sålt grejer på en typ loppis, det gick kanske inte sådär jättebra, men nå'n hundralapp fick jag nog ihop :) Och idag är den ju kanelbullens dag!:D Det blir nog dessvärre inga bullar för min del:(


Nu har jag dessutom blivit beroende av en bokserie till. Den handlar om vampyrer givetvis, jag har lite snöat in på ämnet. Serien heter Vampire Academy och jag tycker den är kanon-bra :) Än så länge så har jag bara läst första boken, och jag är sur, för att Hanna har den andra, och jag kommer inte träffa henne förrens om tre da'r, så jag behöver vänta tills dess. :( Och den boken, kommer jag ha läs ut på typ fredag eller något, och den tredje boken kommer inte ut förrens i mars 2010! Men jag har hittat en annan vampyr-serie som jag tycker verkar bra!:) House of night heter den, fast den finns också bara två böcker, och den tredje kommer ut i mars 2010 den med!

       Nu har jag visserligen ett par andra böcker att läsa, jag ska även läsa en serie som heter Hemsökt, skriven av Meg Cabot. Den innehåller sex böcker, och jag har läst dom två sista, vilket gör det mindre spännande att läsa dom innan men det ska nog funka. Och så har jag halva The subtle knife kvar, och så har jag den tredje boken i His dark materials-serien kvar med. Men dom böckerna kommer jag ju bli klar med långt innan mars 2010. Någon som har någon bok att reckommendera?:)


Nu ska jag nog skriva lite So.

Puss & Kram /Petra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

new moon

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards