HAPPY music. ♫

Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Det är inte nyttigt att gå och lägga sig samma tid som man vanligtvis går upp...

Av Petra - 20 september 2009 20:14

Tjosan!Glad

Nu har jag precis kommit hem från mormor och morfar. Vi firade morfars 70- nånting dag. ;P Egentligen skulle jag varit där fortfarande, men jag var så trött så jag gick hem. Igår så hade jag, Frida, Märta, Mathias och Nick filmkväll, eller a, den höll på idag också. Vi gick och la oss typ 05.30 Inte bra. Jag har nog aldrig varit såhär trött;o Och dessutom borde jag skrivit på min intervjuartikel som vi gör i svenskan. Jag får jobba desto mer med den i morgon. Men vi såg en himla massa filmer;) Vi såg; Bedtime stories, the international, Cloverfield, mr. and ms. smith och 300. Kul hade vi.Skrattande

  Nu ska jag gå och sova.


Puss på er<3

/Petra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 20 oktober 2009 20:16


Hejsan! :) Jag tittade runt lite på olika bloggar, på en blogg hittade jag lite tips på hur man skulle göra på Halloween ifall man var lite trött på alla som kom och gjorde 'Bus eller godis' Ganska kul tycker jag :p Här kommer dem;   Ge bort nå...

Av Petra - 19 oktober 2009 20:19


Hej!:) Jag har målat lite, och jag blev ganska nöjd, sa jag tänkte lägga upp den här. :D          Vad tycker ni?:) ...

Av Petra - 19 oktober 2009 19:36

Hejsan!:) Nu har det börjat bli riktigt mörkt ute, och jag längtar verkligen till det kommer snö och man kan sitta inne och mysa på riktigt och dricka varm choklad. :) Nu har jag iallafall laddat upp med riktigt mycket böcker, eller rättare sagt Ha...

Av Petra - 16 oktober 2009 21:08

Hejhej! Nu var det ju ett tag sedan jag bloggade, det har varit ganska mycket i skolan och så, men nu har jag tid!:)   Visst är det skönt att det är helg? Jag har varit megastressad hela veckan för att det har varit så mycket, jag känner img fort...

Av Petra - 7 oktober 2009 19:47


Shoho!:> Idag har jag varit i skolan, vi gjorde inget speciellt, iallafall inte vad jag kommer ihåg:p I So:n har vi i och för sig börjat med politiska ideologier, och idag gick vi igenom lite om Konservatismen och liberalismen. Jag tycker So är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

new moon

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards