HAPPY music. ♫

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Petra - 7 oktober 2009 19:47

Shoho!:>

Idag har jag varit i skolan, vi gjorde inget speciellt, iallafall inte vad jag kommer ihåg:p I So:n har vi i och för sig börjat med politiska ideologier, och idag gick vi igenom lite om Konservatismen och liberalismen. Jag tycker So är superintressant, och det håller nog på att bli ett favorit-ämne!:)


Igår fick jag min efterlängtade bok av Hanna!:D Fruset blod. Och nu har jag snart läst ut den:( Jag kommer dö innan Maj 2010! Och jag blir värsta sur, för i England och Usa har den tredje OCH fjärde redan kommit ut, och den femte kommer i maj 2010! Sverige är efterblivet :<

       Men alldelles nyss fick jag ett väldigt trevligt blev!:D Det var från biblioteket som sa att min reserverade bok -Genom dina ögon, har kommit:D Så jag får hämta ut den i typ morgon! Nu är jag mega-glad:D Jag tycker den verkar bra, och hur kan den bli annat med Stephenie Meyer som författare?! Men det är ju en vuxenbok, så vi får se hur det går :)

  


För alla som vill veta sa dom på nyheterna alldeles nyss att det första snöovädret har drabbat norra sverige. Är det bara jag som tycker att det är ovanligt tidigt på året?! Det har ju knappt blivit höst :p Och är det bara jag som stör mig på att löven inte är röda?!:o Dom är ju bara gul-bruna, och sen trillar dom av! fruktansvärt tråkigt om du frågar mig, själva vitsen med hösten är ju att det är så fina färger :p


Ha det bra<3

/Petra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

new moon

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards